diumenge, 21 de desembre del 2008

Va de poesia

Estic agradablement sorpresa d'haver descobert alguns poetes menorquins. Espero deixar aquí constància d'alguns dels versos que més m'han agradat.
Combinar la mar turquesa amb versos salats, una delícia.


Vull ser deixeble del petit príncep

i no renunciar mai a cap pregunta.

Tot el que m'envolta és interrogant

que només desvetllo amb respostes petites,

en l'esforç que suposa respondre

i definir-se en cada cosa que esdevé.


Guillem Alfocea, de Calidoscopi

1 comentari:

Ignasi Bau i Erra ha dit...

Veig que aprofundeixes en tots els camps de la cutlura menorquina, que xulo. El poema magrada molt, a més parla del meu petit guia... espero algun dia em deixis lleguir el llibre complert. Una abraçada cosineta, a jo no ser si seria amic meu, o poder si es una pregunta dificil de respondre no creus.